HYPERBIBLIOFILIE
Autorské jádro tvořili členové uměleckého Sdružení Q (viz též Almamach Q), později se k tomuto okruhu přidávali i slovenští a němečtí autoři. Jednotlivé sborníky obsahovaly rukopisné texty básní a originální grafiku, linoryty (popř. suché jehly, dřevoryty, akvarely, fotografie) ve formě volných listů vložených do přebalu z tvrdšího papíru. Zúčastnění básníci, stejně jako výtvarníci, se rekrutovali hlavně z těch, kdo byli v nemilosti režimu. Jako základní téma textů byl zvolen široký rámec ročních dob, souběžně se sborníky takto vymezenými vycházela však i tzv. Volná sebrání, určená mladším autorům a překladové tvorbě. Z básníků se v Hyperbibliofilii objevovali zejména Klement Bochořák, Emil Juliš, Adolf Kroupa, Ludvík Kundera, Zdeněk Lorenc, Oldřich Mikulášek, Antonín Přidal, Bohuslav Reynek, Jan Skácel, Josef Suchý, Milan Uhde, Oldřich Wenzl, z výtvarníků Vladimír Drápal, Zdeněk Dvořáček, Rudolf Fila, Antonín Juračka, Arna Juračková, Vladimír Komárek, Miloš Koreček, Jánuš Kubíček, Jan Rajlich, Vilém Reichmann, Jaroslav Škarohlíd.
Zvláštní postavení v řadě sborníků měly svazky 10 a 12 – Rozdíly a Věci. První přinesl překlady básníků bývalé NDR, rovněž pronásledovaných režimem (Erich Arendt, Bernd Jentzsch, Reiner Kirsch, Günter Kunert, Reiner Kunze aj.). Překladům byly věnovány i svazky 3 a 7 – Volné sebrání 1 a 3 (Ezra Pound, Reiner Maria Rilke, Nelly Sachsová, William Shakespeare, Jules Supervielle aj.).
Sborník vyšel celkem dvanáctkrát; třinácté číslo zůstalo nedokončeno. Zanikl po represivních opatřeních ze strany StB na začátku roku 1975. Ludvík Kundera byl také iniciátorem řady dalších rukopisných a strojopisných „tisků“ (např. básnických cyklů Napříč Fantomázií nebo Rock na vsi – pro Adolfa Kroupu sestavil výtvarník Miloš Koreček). Myšlenky konfrontace výtvarníka a slovesného tvůrce později Ludvík Kundera využil i v příležitostných tiscích Sdružení Q.